Hyppää sisältöön

Kadonnut tai vioittunut kortti

Kadonnut tai vioittunut Plussa-kortti

Jos korttisi katoaa, voit tilata uuden veloituksettoman Plussa-kortin ja ilmoittaa vanhan katoamisesta kirjautumalla sisään. Saat uuden Plussa-kortin postitse kotiisi noin kahden viikon kuluessa.

Muista päivittää uuden Plussa-kortin numero, jos olet tallettanut sen K-ryhmän palveluihin, esim. verkkokaupan tietoihin.

Kadonnut tai vioittunut maksukortti Plussa-ominaisuudella

Ilmoita Plussa-ominaisuudella varustetun maksukortin katoamisesta omaan pankkiisi. Saamme Plussa-kortin sulkutiedon pankilta ja näin myös Plussa-rahan käyttö estyy.

Kadonnut tai vioittunut K-Plussa Maksuaika -kortti

Jos K-Plussa Maksuaika -korttisi katoaa tai varastetaan, soita heti OP Sulkupalveluun 0100 0555, ulkomailta +358 100 0555 (toiminnassa 24 h/vrk).

Jos K-Plussa Maksuaika -korttisi vioittuu, soita OP:n asiakaspalveluun 010 252 7020 ma-pe klo 8-19. Uuden K-Plussa Maksuaika -kortin saat postitse kotiisi noin viikossa.